poniedziałek, 22 lutego 2010

Odkryj moc swojego umysłu.

Czasami na lekcjach spotykamy się na zadania, które wymagają myślenia. Szczerze mówiąc strasznie nie lubię takich zadań. Od razu mnie zniechęcają.
A jest takich zadań mnóstwo. Ja zapewne jak ity spotykałeś się z takimi zadaniami na matmie. Lubię również zagadki logiczne, ale nie dla siebie tylko dla innych, przy okazji można się świetnie bawić wysłuchując moich znajomych z odpowiedziami jakie po dają. Raz z matematyki miałem właśnie taki dział do zaliczenia gdzie właśnie pojawiły się te zadania. Przed tym sprawdzianem nauczyciel od matmy prowadził takie różne zajęcia...
m.in. przygotowujące do konkursów. Pomyślałem sobie czego nie skoro są rzeczywiście jakieś wskazówki jakieś ćwiczenia to chociaż strasznie tego nie lubię to jednak spróbuje. No co dziwnego udało mi się chociaż wcale nie byłem najlepszy z tego przedmiotu. Nigdy nawet nie wiedziałem, że każdy z nas posiada tak wspaniały umysł w którym tyle się kryje. Niestety nie wszyscy z tego korzystają. Chciałbym ci właśnie podać kilka wskazówek które właśnie pomagają w rozwijaniu naszego umysłu.

  1. Zapamiętywanie. Poprzez zapamiętywanie wyrabiamy w sobie zdolność do rejestrowania w umyśle różnego rodzaju informacji, wrażeń oraz skojarzeń.
  2. Myślenie. Dzięki rozwiązywaniu zadań, zagadek oraz ćwiczeń, które znajdziesz w poniższej publikacji, masz szansę znacznie zwiększyć swój iloraz inteligencji, a co za tym idzie, nauczyć się myśleć o wiele wydajniej niż dotychczas.
  3. Uczenie się. Dzięki zdobywaniu informacji, wiedzy, umiejętności, sprawności oraz kompetencji w celu ich późniejszego wykorzystywania.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, w jak łatwy sposób możesz rozwinąć swój umysł, dzięki wielu logicznych zagadek, zadań zajrzyj tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz