sobota, 22 stycznia 2011

Twoja postawa przy nauce






Ucząc się czegokolwiek musisz pamiętać o postawie jaką przyjmujesz podczas nauki. Przyjmując złą postawę trudniej jest ci się skupić na nauce. Czasami właśnie główną przyczyną słabych wyników jest to, że siedząc nie wygodnie nie możesz się skoncentrować  na tym co się dzieję wokół Ciebie.

  1. Pierwszą ważna rzeczą jest to, że przyjmując złą postawę, tamujesz dopływ krwi do mózgu, bo uciskasz tętnice szyjną.
  2. Po drugie możesz mieć skrzywienie kręgosłupa, co utrudnia przepływ impulsów nerwowych, oraz poczujesz nieprzyjemny ból
  3. Po trzecie do twojego mózgu mogą docierać negatywne informacje. Więc jeśli jesteś w jakiejś pozycji, w której wyglądasz jakbyś miał spać, wtedy twój mózg odbiera takie informacje, ze to pora na odpoczynek. Dlatego pamiętaj o poprawnej postawie.

3 komentarze:

  1. Na pewno sama postawa i inne aspekty pomagają w przyswajaniu nauki. Jednak moim zdaniem bardzo ważne są materiały z których się uczymy. Ja chętnie korzystam z aplikacji do nauki języka angielskiego https://www.jezykiobce.pl/52-aplikacje i jestem zdania, że jak najbardziej taka forma nauki mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie przyjmowanie dobrej postawy przy nauce jest ważne bo wtedy nie skupiamy się na naszym ciele i nic nam nie przeszkadza. Odkąd ja uczę się zdalnie w https://lincoln.edu.pl/online/ to muszę przyznać, że nauka przychodzi mi z łatwością. Jestem zdania, że taka forma nauczania jest bardzo wydajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat nad takimi metodami ja się nigdy nie zastanawiałam, ale faktycznie mogą one mieć wpływ na to jak się uczymy. Jeśli uda mi się założyć własną szkołę językową poprzez https://universe.earlystage.pl/ to jestem przekonana, że może dodam takie elementy do nauki.

    OdpowiedzUsuń